پرسش‌های متداول

1برای استفاده از فضا و خدمات پردیس، پذیرش و ثبت نام به صورت انفرادی هم صورت می‌گیرد؟
فعلاً خیر؛ پذیرش فقط به‌صورت گروهی (حداقل 30 نفر) است. هر چند لازم نیست که در قالب مدرسه، مهد یا تشکل تربیتی خاصی باشد.
2مخاطبین اصلی پردیس تربیتی توانا و برنامه‌های آن چه کسانی هستند؟
رده سنی کودک و نوجوان (از پیش‌دبستانی تا پایان دبیرستان) مخاطب اصلی و اولویت‌دار پردیس به شمار می‌آیند. علاوه بر این، مربیان کودک و نوجوان و والدین نیز به اقتضا در برنامه‌های ویژه مخاطب قرار می‌گیرند. در برنامه‌های عمومی به صورت فرعی و به اقتضا، سایر رده‌های سنی و مخاطبان نیز پذیرش خواهند شد، ولی این برنامه‌ها در اولویت ارائه خدمات قرار ندارند.
3چطور می‌توانیم برنامه‌ای را رزرو نمائیم؟
به منظور تسریع، ابتدا شرح خدمات و اطلاعات مخاطبین خود (تعداد شرکت‌کنندگان، زمان استفاده و استقرار در پردیس و امکانات جانبی پردیس) را آماده نموده با شماره 02188086548 تماس حاصل نمائید. در صورت خالی بودن و امکان برگزاری برنامه فرم رزرو را از طریق لینک پر نموده و منتظر گام‌های بعدی ثبت نام بمانید. تغییر وضعیت فرم ثبت‌نام از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم به ذکر اینکه پر کردن فرم رزرو به معنای قطعی شدن برنامه نیست.
4آیا برای استفاده از خدمات پردیس هزینه‌ای دریافت می‌گردد؟
با توجه به سیاست آستان قدس رضوی در راستای خودکفا شدن مجموعه‌های وابسته، پردیس تربیتی توانا نیز موظف به درآمدزایی از جمله از طریق خدمات و برنامه‌هاست. هزینه‌های مذکور بر اساس تعرفه‌های مصوب تعیین و دریافت می‌شود. با این حال، در راستای سیاست‌های حمایتی پردیس تربیتی توانا تخفیف‌هایی متناسب با اهداف، مخاطب و وضعیت برنامه‌ها و مجموعه‌های برگزار کننده به اقتضا اعمال خواهد شد.
5هزینه ورودی اعلام شده، چه امکانات و خدماتی را در بر می‌گیرد؟
استفاده از مشاعات عمومی پردیس مانند باغ سیمرغ و آلاچیق‌ها، باغ هدهد، فضای اطراف حوض و استخر، میدان اصلی بازی‌های والیبال و فوتبال و پینگ پنگ و فوتبال‌دستی